Projektujemy i produkujemy konsole dostosowane do indywidualnych wymagań naszych Klientów, którzy…
Realizacje wymienników wspierają rozwój naszej organizacji w zakresie technologii uzdatniania wody…
W naszym portfolio mamy szeroką gamę zbiorników ciśnieniowych i bezciśnieniowych z różnych gatunków stali…
Rozwiązania modułowe – SKID pozwalają wszystkie nasze kompetencje realizować na bardzo małej przestrzeni co w…
Oferujemy kompleksowe wykonanie kabiny dźwigowej począwszy od projektu aż po realizację „pod…
Urządzenie wyznacza 150 harmonicznych przebiegów oraz mierzy następujące parametry sygnału…
Bateryjne systemy magazynowania energii to kluczowy element poprawiający niezawodność…
Posiadamy wysoko wykwalifikowaną, multidyscyplinarną kadrę inżynierów elektryków i mechaników specjalizujących się…
Nasz doświadczony zespół serwisantów posiadając wsparcie całej organizacji firmy oraz grupy Remontowa zawsze…
Posiadamy sprawdzony zespół wdrożeniowy oraz serwisowy, mający na swoim koncie setki zrealizowanych projektów oraz…
W swojej ofercie mamy usługi testowania szaf sterowniczych. W hali dostosowanej do wykonywania testów dysponujemy…
Projektujemy instalacje elektroenergetyczne budowanych jednostek pływających, jak również tworzymy cyfrowe…
Posiadamy sprawdzony zespół wdrożeniowy oraz serwisowy, mający na swoim koncie setki zrealizowanych projektów oraz serwis tysięcy stanowisk roboczych na podstawie umów Service Level Agreement.
Dobór i konfiguracja sprzętu.
Szkolenia i wsparcie użytkowników systemów.
Serwis hardware i software.
Zarządzanie całością lub częścią funkcji IT klienta, a w szczególności:
Outsourcing – wydzielenie ze struktury firmy pewnej sfery działalności i przekazanie do realizacji innemu, wyspecjalizowanemu podmiotowi.
Outsourcing pełny – przejęcie przez firmę zewnętrzną całej infrastruktury IT.
Outsourcing selektywny – przejęcie przez firmę zewnętrzną wybranych obszarów – np. zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym, infrastrukturą internetową itp.
Hosting – przejęcie przez usługodawcę roli „gospodarza” i opiekuna sprzętu lub aplikacji klienta, np. udostępnienie klientowi powierzchni dyskowej na serwerach usługodawcy w celu ulokowania tam aplikacji klienta (stron www, poczty itp.); przejęcie serwera klienta w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych oraz niezakłóconego dostępu do danych.
Pewność, że sfera IT znajduje się w rękach profesjonalistów.
Obniżenie kosztów poprzez usprawnienie sfery informatycznej przedsiębiorstwa.
Odciążenie pracowników firmy od zajmowania się bieżącymi sprawami informatyki.
Przeniesienie uwagi kluczowych specjalistów z utrzymania systemów IT na ich rozwój.
Optymalizacja kosztów szkoleń dla kluczowych specjalistów.
Przerzucenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo zasobów na usługodawcę:
Fizyczne odseparowanie powierzonych zasobów od zasobów wewnętrznych klienta:
Nasze usługi dopasowujemy do potrzeb klienta i w zależności od nich sugerujemy rozwiązania – od prostego serwisu sprzętu i oprogramowania, do wielopoziomowych umów outsourcingowych.
Rozwiązywanie problemów użytkowników technologii IT poprzez:
Realizowane przez:
Aby przybliżyć złożony zestaw usług wynikających z umowy SLA prezentujemy niektóre jej elementy:
Niezwykle istotnym walorem umowy SLA jest jej struktura realizacyjna, wspomagana programem ExpertDesk. Ma to dla klientów usługi SLA ogromną wartość użytkową. Rejestracja wszystkich zgłoszeń i interwencji służb serwisowych w systemie obsługi zgłoszeń RES jest podstawą dla przygotowywanych w ramach SLA raportów i analiz napotykanych problemów. Dzięki temu jest możliwa ocena działania systemów informatycznych klienta, identyfikacja błędów i zakłóceń oraz bardziej precyzyjne planowanie rozwiązań na przyszłość.
Program ExpertDesk jest aplikacją Service Management opartą na modelach procesów związanych z koncepcją ITIL, która jest opisem najlepszych zasad zarządzania serwisami. Aplikacja jest utworzona na bazie systemu Remedy Action Request System. Pozwala zautomatyzować i zorganizować funkcjonowanie działu wsparcia technicznego na najwyższym poziomie. Najważniejsze cechy tego systemu to:
Remontowa Electrical Solutions Sp z o.o.
Na Ostrowiu 1, 80-958 Gdansk, Poland
tel +48 58 307 22 46
General Enquiries: info@res.rh.pl